عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خداتنها روزنه امیدی ست که هیچگاه بسته نمیشود

تناه کسی است که با دهانه بستههم میتوان صدایش کرد...

با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت تنها خریداریست

که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد تنها کسی است که وقتی همه

رفتن می ماند...وقتی همه پشت کردند اغوش میگشاید...وقتی همه

تنهایت گذاشتند محرمت میشود...وتنها سلطانی است که دلش با

بخشیدن ارام میگیرد نه با تنبیه کردن.

خدا را برایت ارزو دارم

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:56---17 مرداد 1393
دلم گرم خداوندی ست،
که با دستان خود گندم برای یا کریم خانه می ریزد...
چه بخشنده خدای عاشقی دارم
که می خواند مرا با اینکه می داند گنه کارم.
دلم گرم است می دانم
بدون لطف او تنهای تنهایم
برایت من خدا را آرزو دارم...


سارا
ساعت15:26---16 مرداد 1393
سلام با اجازت این مطلبو کپی کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 / 5 / 1388برچسب:, ] [ 10 PM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 33132
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1